Pašizaugsmes kārtis ietver afirmācijas un uzdevumus sešās svarīgās kategorijās:  apzināšanās,   prāts,   gars,   emocijas,   ķermenis,   turpinājums,  palīdzot reflektēt pašai par sevi, savu ikdienu un dzīvi kopumā, lai vēl spēcīgāk apzinātos savus iekšējos resursus, izmantotu tos savā labā un vadītu savu dzīvi, nevis ļautu ārējiem apstākļiem to vadīt Tavā vietā. Pašizaugsmes kārtis derēs jaudīgām un gudrām sievietēm, kurām patīk reflektēt par sevi, savu pieredzi, sapņot un izvirzīt mērķus, rakstīt žurnālu vai arī tikai pārcilāt svarīgus jautājumus galvā, izmantot afirmācijas katru dienu vai tikai brīžos, kad nepieciešama iedvesmas deva. Patiesībā, tās derēs ikvienai, kura zina, ka pati veido savu dzīvi (vai vēlas tam noticēt), bet reizēm noder kāds impulss no ārpasaules kā atgādinājums - parūpēties par visām savas dzīves jomām, par iekšējo mieru, harmoniju un savu veselumu. Uzdevumu kārtis var pildīt katru dienu pēc kārtas un atbilstoši stiprināt domas ar dienas afirmāciju. Vai arī var izpildīt uzdevumu pēc savas izvēles un uzticēties intuīcijai, izvelkot afirmāciju, kas atbalstīs visas dienas, nedēļas vai mēneša garumā. Autore: Lāsma Poļikeviča, personības izaugsmes koučs Ilustratore: Linda Gobeta Komplektā: 84 kārtis (42 afirmācijas un 42 uzdevumi). Kastītes izmērs: 185x150x20mm


25 
  • Shipping:  
  • Atgriešanas nosacījumi: Lietošanas noteikumi SIA “Transformation Trainings”, reģistrācijas Nr. 40203279944, PVN reg,LV40203279944, adrese: Zemgales iela 27-3, Olaine, Latvija, LV2114, turpmāk – internetveikals – nodrošina mājas lapā pieejamo saturu un sniedz preces/pakalpojumus saskaņā ar zemāk izklāstītajiem Lietošanas noteikumiem. 1. Vispārīgie noteikumi Ja patērētājs, izmantojot mājas lapas starpniecību iegādājas preces/pakalpojumus, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumu tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu” u.c. 2. Pirkumu veikšana Interneta veikalā pārdoto produktu cenas un specifikācija ir norādītas blakus produktiem. Lai veiktu pasūtījumu, pievienojiet vēlamos produktus iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un izvēlēties piemērotāko piegādes veidu. Pasūtījuma kopējās izmaksas ar piegādi pēc tam tiek parādītas uz ekrāna. Veiciet pirkuma apmaksu, lai pabeigtu pasūtījumu. 3. Apmaksas noteikumi Norēķinu valūta vietnē ir eiro. Pirkumu iespējams apmaksāt ar bankas pārskaitījumu vai izvēloties kādu no maksājumu metodēm, ko nodrošina maksājumu platforma stripe.com, “Stripe Payments Europe” Ltd: • Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor • Visa/Mastercard karšu maksājumi Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei “Stripe Payments Europe” Ltd. Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz internetveikala bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas. 4. Piegādes noteikumi Preces tiek piegādātas uz valstīm visā pasaulē. Iegādātās preces tiek piegādātas izmantojot Omniva pakomātus, Latvijas pastu vai DPD kurjerpastu. Visas nodevas un nodokļus, kas jāsamaksā, lai saņemtu sūtījumu piegādes galamērķī ir jāsedz Pircējam. Piegādes izmaksas tiek parādītas, pirms pasūtījuma apstiprināšanas. Iegādātās preces tiek nogādātas Pircēja norādītajā adresē atkarībā no izvēlētā piegādes veida un valsts, uz kurieni preces tiek sūtītas vidēji 3-10 darba dienu laikā. Izņēmuma gadījumos mums ir tiesības nosūtīt preces līdz 45 kalendāra dienām, par to informējot klientu. 5. Atteikuma tiesības Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža. Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja Pircējs ir juridiska persona. Lai izmantotu 14 dienu atteikuma tiesības, preces drīkst būt tikai atvērtas, bet ne izmantotas, patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Ja preces tiek nepiemēroti izmantotas vai bojātas, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts, internetveikalam ir tiesības samazināt atmaksājamo summu atbilstoši preces vērtības samazinājumam. Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums jāsazinās, rakstot e-pastu uz wildmind.info@gmail.com - nosūtīsim apmaksātas sūtīšanas kodu, lai preci varat atgriezt bez maksas. Pircēja pienākums ir bez kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc saziņas rakstiski ar internetveikalu, atdot Pārdevējam Preces. Pēc atpakaļ nosūtīto preču saņemšanas internetveikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, atmaksā visus no pircēja saņemtos maksājumus pamatojoties uz Distances līgumu. Pārdevējam ir tiesības aizturēt maksājumu līdz brīdim, kamēr nav saņēmis no Pircēja Preces vai preču atgriešanas apliecinājumu. Ja pircējs ir izvēlējies citu sūtīšanas veidu nekā lētāko internetveikalā piedāvāto sūtījumu veidu, internetveikalam nav pienākums kompensēt pārsniegtās sūtījuma izmaksas. Internetveikals nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus internetveikala saprātīgas kontroles. Internetveikals patur tiesības atteikties pārdot preces un pieprasīt preču atgriešanu no Pircēja, ja internetveikalā norādītā cena ir ievērojami mazāka par tās tirgus cenu kļūdas dēļ. 6. Patērētāja tiesības par līgumam neatbilstošu preci Internetveikals ir atbildīgs par Pircējam pārdoto preču neatbilstību līguma noteikumiem vai trūkumiem, kas radušies 3 mēnešu laikā pēc preču piegādes dienas klientam, vai bijuši piegādes brīdī, ja šāds pieņēmums nav pretrunā ar lietas īpašībām vai trūkumu. Pircējam ir jāinformē Pārdevējs par preču neatbilstību nekavējoties, 1 mēneša laikā pēc tās konstatēšanas, t.i., jāiesniedz sūdzība. Pircējs var iesniegt sūdzību, sazinoties ar internetveikalu, rakstot uz wildmind.info@gmail.com. Internetveikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes Pircējam. Ja iegādātajām precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Pārdevējs, Pircējam ir tiesības pieprasīt preču trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas. Ja preces nav iespējams labot vai nomainīt, Pārdevējs atdod Pircējam visus Distances līgumā paredzētos maksājumus. Pārdevējs uz patērētāja sūdzību sniedz rakstisku atbildi 15 dienu laikā. 7. Pircēja personas datu apstrāde Internetveikals apstrādā tikai tos personas datus, kurus pircējs ir ievadījis pie preču pasūtīšanas, kā piemēram, vārds, uzvārds, e-pasts u.c. Internetveikals nodod personas datus transporta pakalpojumu sniedzējam/iem, lai nodrošinātu preču piegādi. Ja Jūs esat nepārprotami piekritis saņemt mūsu mārketinga paziņojumus, tostarp jaunumus, mēs laiku pa laikam varam sazināties ar Jums nosūtot informāciju par mūsu pakalpojumiem un jaunākajiem piedāvājumiem. Šajā nolūkā mēs varam apstrādāt Jūsu e-pasta adresi, kuru norādījāt, pierakstoties mārketinga komunikācijai. Pircējam ir iespēja atteikties no mārketinga paziņojumiem, paziņojot par to mums, rakstot uz wildmind.info@gmail.com. 8. Strīdu izšķiršanas kārtība Jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus. Puses visus starp Pārdevēju un Pircēju radušos strīdus risina savstarpēju sarunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot LR normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā. Pircējam ir tiesības vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.